29. aug. 2011

Ny telefon!


For et par uker siden kjøpte jeg meg ny telefon. Det er en Sony Ericsson Xperia X8. Det er en rimelig touch-telefon, en såkalt android-telefon. På telenor.no nettbutikken kan man kjøpe den med kontant for 799,-. Det er det rimeligste alternativet. For man kan bare putte inn hvilket som helst telenor sim-kort inn i den uansett om man har kontant eller et abonnement. Med abonnement blir selve telefonen dyrere uansett hvordan man vrir og vender på det. Vel, uansett - jeg trengte en ny telefon da min gamle var over 2 år gammel og begynte å fuske litt. For den prisen synes jeg telefonen er helt grei. Litt nytt å sette seg inn i begynnelsen, men jeg trykker og leter helt til jeg skjønner det. Det er jo helt klart en billig telefon sammenlignet med f.eks Iphone, men jeg skal jo bare sende meldinger, ringe og avogtil bruke nettet. Og til mitt bruk er den helt grei! Eneste jeg ikke liker er at den er litt treg i overgangen mellom forskjellige programmer jeg bruker. Og størrelsen er mye mer hendig enn Iphone, som jeg synes er altfor stor. Jeg har kjøpt min i svart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar