5. apr. 2011

Drømmer..........


Alle har vi vel noen drømmer i livet. Jeg har mange! Da jeg var liten var drømmene av en litt annen karakter enn de er nå. Jeg ønsket meg veldig en katt eller en liten hundevalp. Jeg ønsket meg det største Barbie-huset som fantes. Jeg ønsket meg en lillesøster, isteden for den teite storebroren min! - å lykke tenkte jeg den gang! Jeg ønsket også at jeg kunne fly! Tenk å kunne fly og sveve rundt. Dra hvor jeg ville. Bare ta sats og fly over alle husene, over byen. Fly bort til skolen, fly til venninner på null-komma-svisj!! Det hadde vært noe det!! Nå er drømmene av en litt annen type. Jeg ønsker meg ikke lenger en valp, et Barbie-hus, -ei heller en lillesøster. Jeg er veldig fornøyd med broren min, han er ikke så teit lenger. (Derimot det å kunne fly, ser jeg nyttigheten av ennå!)

En av drømmene mine er å reise. Jeg vil gjerne reise jorda rundt, se og oppleve nye steder. Har mange drømme-reisemål. Thailand, Petra i Jordan, Pyramidene i Egypt, øyhopping på de greske øyer, Roma, Frankrike på kryss og tvers, Australia og mange, menge flere steder. Men den største drømmen er å dra til Peru og til Machu Picchu. Den drømmen har jeg hatt inni meg så lenge jeg kan huske. Akkurat som jeg har en lengsel til å dra dit. Har lest mye om inkaenes historie, har sett mange programmer og trålet mange nettsider. Èn dag skal jeg dit med min kjære, det er et mål vi har. Kan hende det tar mange år før vi når målet vårt, men jeg er sikker på at det en dag vil skje.

Har du noen drømmer?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar