5. apr. 2011

Til uka.......


Jeg gleder meg veldig til uka. For til uka skal jeg gjøre alt det jeg har utsatt til uka. Jeg skal vaske vinduer, jeg skal rake i hagen, rydde klesskapet, male ferdig taket og listene i gangen, rydde i papirer, begynne å trene, besøke en vennine jeg ikke har sett på evigheter, vaske oppå kjøkkenskapene, vaske stekovnen, rydde i låven, rydde i kjelleren, luke litt i bedene, sitte å kose meg i solen og lese en bok jeg har hatt liggende lenge, male ferdig et bilde, finne fram platespilleren og mimre til gamle plater, rydde i bildemappene mine på pc'en, få orden i klesskapene, sortere i kleshaugen til Miriam, sy ny knapp i skjorta mi, spise sunnere, dra i svømmehallen med ungene, rydde i boden, dra på loppis, rydde vekk vinterjakker og støvler i yttergangen, begynne å pusse opp i den samme gangen, finne fram påskepynten, stryke noen duker........og.....og......og....... Javisst, jeg gleder meg til uka!! Dette er småting som jeg får presset inn mellom matlaging, innkjøp, jobb-søking, håndballtrening, dart, blogging, leksehjelp og alt det andre daglige! Jepp, det blir en bra uke!!

1 kommentar:

  1. Hei Anita.
    Flott med så mange prosjekter på gang. Fikk du utført alt dette... ja da fortjener du virkelig en skikkelig god påske. Kos med familien hjemme høres deilig ut.
    Klem fra Anne-Lise

    SvarSlett