30. mai 2011

Robins 16 årsdag!



Da var det tid for enda en bursdagsfeiring. April og mai er en hektisk tid. Torbjørn har bursdag i slutten av april, jeg har 4. og Carsten har 17, Robin har 30. Og i mai er det alltid så mye annet som skjer også, så alle helgene er fullbooket hvert år. På lørdag fikk vi feiret Robin sin bursdag med familien. Jeg lagde noe nytt på kakefronten denne gangen, og det ble vellykket. Er litt lei av de samme kakene som jeg pleier å bake, så da fant jeg noen oppskrifter på Freia. Den ene kaken jeg lagde var en Kjempe-Monolitt og den smakte slik som forventa (altså veldig mektig, men god). Oppskriften kan du se her. Den andre kaken jeg lagde var en ostekake med rosmaringele. Hørtes litt rart ut, men kaken var veldig flott å se på, så den måtte jeg bare prøve meg på. Vi hadde is og brownies i tillegg i tilfelle noe skulle gå skeis. Men kakene ble gode, og kan nok hende jeg baker de igjen ved en anledning. Ostekaken kan du se oppskriften på her.

Det var en veldig fornøyd gutt etter selskapet ihvertfall, og det er jo tross alt det viktigste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar