3. mars 2011

Dart


En av mine interesser er å spille dart. Jeg begynte så smått på puben i 93-94 og fikk fort sansen for å "pælme pilær". I -94 ble jeg medlem av Nøtterøy Dart Club, og var ganske aktiv helt til 97-98. Etter det har jeg bare vært innom og spilt litt i perioder, og vært borte i laaange perioder. Men jeg har alltid hatt skive oppe hjemme uansett hvor jeg har bodd, og darten vil nok alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte.

Nå har jeg begynt å spille litt mer aktivt, ihvertfall på klubbkvelder. Så får jeg se hvor det ender.

Men får å bli en god dartspiller, må man TRENE og TRENE og TRENE. Så da er det bare å ta seg sammen og komme seg opp av sofaen.

Hvis du vil prøve deg å spille dart du og, er det bare å ta kontakt med meg, eller møte opp på onsdager på Hotell Maritim i Tønsberg. Det er påmelding senest kl 18.45 og spillestart kl 19.00.

Nøtterøy Dart Clubs facebook-side finner du her.

Norges Dartforbunds nettsider finner du her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar